Askim
Bu notu okurken belki gülümsüyorsundur belki de bu çocuk yine ne hazırlamış diye düşünüyorsundur ama şunu bil ki her kartı hazırlarken aklımda sadece sen vardın.
Bazen sana ne kadar değer verdiğimi anlatmakta zorlanıyorum çünkü bazı duygular kelimelere sığmıyor
Sen benim için sadece sevdiğim biri değilsin gün içinde aklımdan çıkmayan güzel bir şey olduğunda paylaşmak istediğim ilk kişi kötü hissettiğimde sesini duymak istediğim ilk kişisin
Hayayıma girdiğinden beri birçok şey değişti daha çok gülmeye başladım geleceği daha güzel hayal etmeye başladım en sıradan günler bile senin bir mesajınla özel hale geliyor belki kilometrelerce uzaktayız belki her istediğimiz an yan yana olamıyoruz ama buna rağmen kalbimdeki yerin hiç değişmiyor
Bu destedeki her kartta sana dair bir şey yazdım bazıları bir anımız bazıları bir teşekkür bazıları ise sana söylemek istediğim ama bazen söyleyemediğim şeyler fakat aslında bütün kartların özeti tek bir cümle
İyi ki varsın.
Bazen geleceği düşünüyorum birlikte gezeceğimiz yerleri edeceğimiz sohbetleri güleceğimiz saçma şeyleri ve bir gün dönüp bugünleri hatırlayışımızı Bunları düşünmek bile beni mutlu ediyor çünkü o hayallerin içinde sen varsın
Sen çok mükemmelsin ama bu yüzden değil seni sen olduğun için değer veriyorum gülüşünle huylarınla bazen inatçılığınla bazen aşırı tatlı oluşunla kısacası her halinle
Eğer bir gün moralin bozulursa kendini yalnız hissedersen veya seni ne kadar sevdiğimi merak edersen bu notu tekrar oku çünkü burada yazan hiçbir şey bir anlık duygu değil bunlar kalbimden geçen gerçek şeyler
Bu destenin bir sonu var kartlar bitecek bu yazı da bitecek
Bu yüzden sevgim bitmeyecek... ❤️
Kalbimin Attığı O Günden Beri...
🏆
Aşkım tüm kartları açtıııınnnn!!!
Destedeki 54 kartın her birine bakarak senin hakkında sana söylemediklerime yolculuk yaptın bu sadakatin ve sabrın için sana çok teşekkürleeerrrr çok seviyorum senii mmmmmmmuah
"Sen benim bu hayatta karşıma çıkan en güzel şanssın KEVSER sonsuza kadar beraber"